*alt_site_homepage_image*
lt
en hy

Naujienos

RSS

Lietuvos Respublikos ambasada Armėnijos Respublikoje skelbia atranką užimti ūkvedžio pareigybę

Skelbiama atranka užimti ūkvedžio pareigybę

Lietuvos Respublikos ambasada Armėnijos Respublikoje skelbia atranką užimti ūkvedžio  pareigybę.

Pareiginės alga nuo 785 eur

Reikalavimai:

           -  turėti ne žemesnį kaip vidurinį išsilavinimą;

           -  mokėti dirbti kompiuteriu (MS Office programiniu paketu);

           -  turėti vairuotojo pažymėjimą, suteikiantį teisę vairuoti atstovybės tarnybines transporto priemones;

           -  sugebėti savarankiškai planuoti ir atlikti savo darbą, pasirinkti darbo metodus, spręsti problemas;

           -  išmanyti darbo ir priešgaisrinės saugos reikalavimus;

           - būti susipažinęs su Lietuvos Respublikos teisės aktais, reglamentuojančiais valstybės tarnybos, diplomatinės tarnybos, diplomatinės atstovybės veiklą, išmanyti teisės aktus, reikalingus ūkvedžio funkcijoms atlikti;

           -  nekelti abejonių dėl asmens patikimumo.

Funkcijos:  

           - užtikrina atstovybės pastatų (įskaitant ir rezidenciją), tarnybinių patalpų, inžinerinių sistemų, informacinių technologijų įrenginių, signalizacijų techninę priežiūrą ir eksploataciją, organizuoja jų remonto darbus;

           -  atlieka smulkius remonto darbus;

           -  apskaito, tvarko ir rūpinasi atstovybės turtu, rengia ataskaitas;

           -  organizuoja prekių, paslaugų ir darbų viešuosius pirkimus, teikia ataskaitas;

           - atsako už materialinių vertybių (ilgalaikio turto ir atsargų), esančių atstovybėje, įsigijimą, panaudojimą ir saugojimą;

           - rengia ir vykdo sutartis paslaugų ir ūkinės veiklos klausimais, tvarko su ūkine veikla susijusias sąskaitas;

           -  aprūpina darbuotojus darbui reikalingomis priemonėmis ir prekėmis;

           -  rūpinasi atstovybės  patalpų ir teritorijos valymu ir tvarkymu;

           -  padeda organizuoti diplomatinio pašto ir diplomatinių krovinių gabenimą;

           -  prisideda organizuojant atstovybės renginius ir priėmimus;

           - vairuoja ambasados transportą, kai tai būtina tiesioginėms funkcijoms atlikti;

           - veža ambasados darbuotojus, delegacijas, ambasados svečius į darbo susitikimus, renginius ir iš jų;

           - prižiūri tarnybinės(ių) transporto priemonės(ių) techninę būklę, vidaus ir išorės švarą;

           - rūpinasi transporto priemonės(ių) techniniu aptarnavimu, prireikus organizuoja jos(jų) remontą;

           - rūpinasi tarnybinės(ių) transporto priemonės(ių) draudimo reikalais;

           - laiku ir atsakingai pildo su transporto priemone(ėmis) ir vairavimu susijusius dokumentus, tvarko transporto priemonės(ių) degalų ir kitų sąnaudinių medžiagų ir ridos apskaitą;

           - pristato paštą, kvietimus ir dokumentus į įvairias institucijas, įstaigas ir organizacijas ir kt. ir atitinkamai paima iš jų;

          - prireikus pakrauna ir iškrauna transporto priemonę(es), gabena krovinius į ambasadą ir iš

jos;

           - vykdo kitus ambasados vadovo nenuolatinio pobūdžio tarnybinius pavedimus.

Privalumas- būti susipažinusiam su LR teisės aktais, administracinio darbo patirtis.

Su darbuotoju bus sudaroma terminuota darbo sutartis. Pretendentai, atitinkantys pareigybei keliamus reikalavimus ir norintys dalyvauti atrankoje, iki 2024 m. rugsėjo 25 d. (įskaitytinai) elektroniniu paštu [email protected] turi pateikti gyvenimo aprašymą, išsilavinimą patvirtinančius dokumentus ir motyvacinį laišką. Lietuvių kalba būtina. Pokalbiai su atrinktais kandidatais planuojami 2024 m. rugsėjo 26 d. Lietuvos Respublikos ambasados Jerevane  patalpose. Papildoma informacija teikiama telefonu +374 95 30 39 95 arba elena.telyceniene@urm.lt